MET goesting
AUTONOMIE
Op De MET krijg je de vrijheid en verantwoordelijkheid om
-
zelf je agenda te plannen
-
je eigen challenges te kiezen
-
te bepalen hoeveel en wanneer je uitleg krijgt over de tredevakken
Zo groei je in zelfredzaamheid en krijg je vanzelf meer goesting om te leren. Je krijgt hierbij de nodige begeleiding van jouw coach.

JE AGENDA
Je start elke week met het opmaken van je eigen agenda: van welke challenges je doet over welke presentaties je bijwoont tot hoeveel tijd je aan tredevakken werkt en wanneer je pauzes neemt. Je coach begeleidt je hierbij tot je dit helemaal zelf kan.

GEPERSONALISEERDE LEERWEGEN
Een doel bereiken kan op verschillende manieren. We zoeken samen naar waar jij nood aan hebt en naar de weg die jou het beste past. Daarom bieden we standaard gedifferentieerde trajecten aan binnen de tredevakken: van zeer begeleid tot heel zelfstandig. En kan je in de mate van het mogelijke je eigen tempo aanhouden.

EVALUATIE & FEEDBACK
We evalueren door continue feedback en opvolging:
-
tijdens het wekelijks gesprek met jouw coach
-
bij de evaluatie na de presentatie van een challenge
-
door tussentijdse testen en test-je-zelfs
-
tijdens de drie driehoeksgesprekken per schooljaar
-
in de reflectiebundel die je twee keer per jaar krijgt
In de digitale voortgangsmonitor wordt genoteerd welke eindtermen al bereikt zijn en welke nog op de planning staan. Zo volgen we samen het leerproces op.
