Bestand_000.jpeg

Waarom we De MET opgericht hebben

 

 

Levenslang leren

op jouw maat &

met een hoge impact


 

de Met Headers coaches4.jpg

Word deel van ons team

 

 

MET goesting

MET elkaar

MET een doel


 

Weldra nieuwe vacatures voor schooljaar 2022-2023!

E73C7AF1-1CD8-45F7-9F0B-19E48F53A70D.JPG
BEN JIJ WIE WIJ ZOEKEN?

Heb je een groeimindset en een grote goesting om te pionieren in onderwijs? Heb je een hands-on-mentaliteit, waardoor je weet van aanpakken?
Dan ben jij misschien degene die wij zoeken om ons team te versterken!

> Groeimindset = ik wil graag leren, ik omarm uitdagingen, ik houd vol bij tegenslagen, ik zie inspanning als iets wat erbij hoort, ik sta open voor kritiek, ik leer van en raak geïnspireerd door het succes van anderen
 
> Pionieren = baanbrekend werk verrichten, vraagt extra inspanning, experimenteren, falen als een optie zien, samen zoeken, samen aan de weg timmeren, uit je comfortzone durven gaan, outside the box durven denken en werken.

VACATURE EXPERT FRANS

De MET Leuven is op zoek naar een leerkracht met expertise in Frans voor een halftijdse schoolopdracht (eerste en tweede graad middelbaar onderwijs).

Vervanging van 18/03/2022 t.e.m. 30/06/2022.

MET goesting

Je hebt een passie voor jongeren en hebt zin hen te ondersteunen en begeleiden in hun leerproces. Je durft los te laten en blijft geloven in de capaciteit van elke jongere. Je bent positief ingesteld en gaat op zoek naar wat echt werkt om jongeren te helpen leren.

MET elkaar

We werken samen als team zodat ieders kwaliteiten benut worden. We zoeken samen naar oplossingen voor uitdagingen op ons pad. We bouwen samen een succesvolle organisatie uit.

MET een doel

Je kent de sleutelcompetenties en de bijbehorende eindtermen. Je weet dat doelen op verschillende manieren behaald kunnen worden. Je wil hiermee actief aan de slag door leerlingen te helpen zoeken naar het verbreden en verruimen van hun competenties.

EEN LERENDE ORGANISATIE

Als organisatie en als team zitten we volop in een leer- en groeiproces: wat houdt de transitie in die we in de praktijk proberen te brengen in het onderwijs, wat is daar allemaal voor nodig, hoe organiseren we ons als organisatie, als team, hoe dragen we ons verhaal uit, … Er zijn veel leervragen en onderzoeksvragen die op ons pad komen. We gaan hier als team en als organisatie (bestuur, ouders, leerlingen) mee aan de slag. We maken bewust tijd en ruimte voor dit leer- en groeiproces.